🔹🔹آموزشیار🔹🔹 Telegram Channel

رویایت را آزاد انتخاب کن

View in Telegram

Recent Posts

🔷🔷🔷نحوه مشاهده برگه انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید مهر ۱۴۰۳ در آموزشیار

1⃣ وارد سامانه آموزشیار شوید، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و لاگین کنید.

2⃣ مطابق تصویر فوق، ابتدا وارد منوی "ثبت‌نام دروس دانشجو" شده و زیرمنوی "مشاهده آخرین وضعیت ثبت‌نام (ترم جاری)" را انتخاب نمایید.

3⃣ در پایین صفحه و زیر جدول دروس ثبت‌نام شده، بر روی دکمه "چاپ برگه انتخاب واحد" کلیک کنید. (‌صرفا برای دانشجویانی که تسویه هستند، فعال است)

🔹در این برگه، مواردی نظیر دروس اخذ شده در انتخاب واحد و حذف و اضافه، زمان و مکان برگزاری کلاس، زمان امتحان، تراز مالی، بدهی‌ها و پرداختی‌ها و ... قابل مشاهده است.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷آشنایی با انواع شهریه در دانشگاه آزاداسلامی

🔹دانشجویان در طول یک ترم تحصیلی، باید مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنند. این مبلغ با توجه به رشته و سال ورودی دانشجو متفاوت خواهد بود.

🔹شهریه ثابت: این بخش از شهریه، در تمام طول تحصیل یکسان است و همیشه قبل از شروع انتخاب واحد، باید مبلغ شهریه ثابت را پرداخت کنید.

🔹شهریه متغیر: علاوه بر پرداخت شهریه ثابت، شهریه دیگری تحت عنوان شهریه متغیر نیز باید پرداخت کنید که در واقع، شهریه واحدهای اخذ شده‌ شماست. این شهریه معمولا در ابتدای هر سال تحصیلی، درصدی افزایش خواهد یافت.

🔹 شهریه متغیر با توجه به تعداد و نوع واحدهای هر درس، مبلغ متفاوتی خواهد شد که پس از اخذ هر درس، مبلغ شهریه متغیر آن به حساب آموزشیار شما منظور می‌شود و تا پایان ترم (قبل از شروع امتحانات) مجاز به پرداخت آن هستید. به‌طور مثال، اگر هزینه یک واحد درس نظری در دانشگاه شما ۱۰۰ هزار تومان باشد، هزینه یک درس ۳ واحدی ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.


https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷اطلاعیه زمان‌بندی ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

🔹متقاضیان می‌توانند از روز یکشنبه ۲۹ مهرماه تا روز شنبه ۵ آبان‌ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

🔹پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه آزمون دکتری ۱۴۰۳ چه در دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود ثبت‌نام کرده باشند و یا ثبت‌نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون دکتری ۱۴۰۴ را ندارند.

🔹لازم به ذکر است آزمون دکتری ۱۴۰۴ در عصر روز پنج‌شنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و در صورت انتشار جزئیات بیشتر، آموزش‌های لازم از طریق این کانال اطلاع‌رسانی خواهد شد.


https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷بخشنامه موجه بودن غیبت در کلاس‌ و امتحانات

🔹مطابق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به تاریخ ۹۵/۱۱/۱۰، اگر دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی در کلیه مقاطع، در کلاس یک یا چند درس غیبت بیش از حد مجاز (بیش از سه شانزدهم) داشته باشند و یا در جلسه امتحان یک یا چند درس غیبت کنند، وضعیت آن دروس در کارنامه، حذف آموزشی (غیبت موجه) درج می‌گردد.

🔹لازم به ذکر است، محدودیتی برای تعداد دروس مذکور وجود ندارد (حتی غیبت بیشتر از ۳ درس) و برای این دروس حذف شده، نمره‌ای درج نمی‌‌شود و در معدل و ریزنمرات نیز اثری ندارد، اما شهریه‌ متغیر اخذ می‌شود.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷مراحل ثبت‌ نام و پذیرش دانشجویان ورودی جدید مهرماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاداسلامی

🔹🔹متقاضیان علاقمند به ثبت‌نام و تحصیل در دانشگاه آزاد می‌بایست مراحل زیر را طی نمایند:

1⃣انتخاب رشته :

🔹برای ثبت‌نام و پذیرش در دانشگاه آزاد،  ابتدا متقاضیان می‌بایست در زمان‌بندی اعلام شده با مراجعه به سایت سنجش دانشگاه آزاد، ابتدا دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کنند و درصورت تمایل و دارا بودن شرایط با خرید کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

2⃣اعلام نتایج انتخاب رشته :

🔹بعد از اعلام نتایج، داوطلبان با ورود به سایت سنجش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می‌توانند از نتایج انتخاب رشته خود مطلع شوند و با توجه به آن نسبت به ثبت‌نام خود در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند.

3⃣ثبت‌نام غیرحضوری :

🔹در مرحله بعد، پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد می‌بایست ، با مراجعه به سامانه پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی paziresh.iau.ir  نسبت به ثبت‌نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

4⃣ثبت‌نام حضوری :

🔹دانشجویان ورودی جدید می‌بایست ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری بعد از انجام فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری، به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و با تحویل مدارک و تکمیل فرم‌های مربوطه، اقدام به تشکیل پرونده و نهایی سازی فرآیند ثبت‌نام خود کنند.

5⃣انجام انتخاب واحد و شروع کلاس‌ها :

🔹در نهایت، دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد، می‌بایست با مراجعه به سامانه آموزشیار، ابتدا نسبت به ثبت مجوز انتخاب واحد اقدام کنند و شهریه را پرداخت نمایند‌.

🔹پس از پرداخت شهریه توسط دانشجو، فرآیند انتخاب واحد توسط مسئول آموزش دانشکده حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری صورت گرفته و کلاس‌های درسی این دسته از دانشجویان آغاز می‌شود.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷دریافت کارت دانشجویی موقت در آموزشیار

🔹دانشجویان متقاضی می‌توانند، کارت موقت دانشجویی (دارای سه ماه اعتبار) را طبق مراحل زیر با مراجعه به سامانه آموزشیار دریافت نمایند:

1⃣روی منو "ثبت نام دروس دانشجو" کلیک کنید.

2⃣ زیر منوی  "مشاهده ی آخرین وضعیت تحصیلی (ترم جاری)" را انتخاب کنید.

3⃣ بر روی دکمه "صدور کارت دانشجویی موقت" کلیک نموده، کارت را دریافت و چاپ نمایید.

🔹همچنین دانشجویان طبق اعلام واحد دانشگاهی در فرصت مناسب می‌توانند با مراجعه به حوزه مرتبط در واحد دانشگاهی، اقدام به اخذ کارت دانشجویی مدت دار نمایند.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴

لینک ثبت‌نام
🌐register1.sanjesh.org/nrgarshad404

🔹متقاضیان می‌توانند از امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه تا روز شنبه ۲۸ مهرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

🔹هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۵۱۲ هزار تومان می‌باشد و همچنین مبلغ ۱۴ هزار تومان به عنوان هزينه خدمات پيام كوتاه دريافت می‌شود.

🔹متقاضیان می‌بایست از روز دوشنبه ۲۹ بهمن‌ماه تا روز پنج‌شنبه ۲ اسفندماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهيه و پرينت كارت شركت در آزمون اقدام کنند.

🔹 لازم به ذکر است آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ در صبح و عصر روز پنج‌شنبه ۲ اسفندماه و صبح روز جمعه ۳ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷ضوابط و مقررات صدور معافیتتحصیلیدانشجویان ورودی ۱۴۰۳ (آقایان)

🔹رئیس سازمان وظیفه عمومی: کلیه مشمولانی که موفق به پذیرش در دانشگاه‌های سراسر کشور شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من و یا سامانه سخا به نشانی sakha.epolice.ir درخواست خود را ثبت کنند.

🔹در صورت بروز مشکل در ثبت درخواست نیز، می‌توانند برای رفع آن به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس۱۰+) و یا معاونت‌های وظیفه عمومی در سراسر کشور مراجعه حضوری داشته باشند.

🔹همچنین قانون جریمه مشمولان غایب، از سال ۹۷ به بعد اجرا نشده است و تنها کسانی که تا پایان سال گذشته درخواست خود را ثبت و حداقل یک قسط را پرداخت کردند، می‌توانستند با پرداخت مابقی اقساط تا پایان سال گذشته از این قانون بهره‌مند شوند و در سال جاری به هیچ عنوان این قانون قابل اجرا نیست.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷دریافت تاییدیه تحصیلی ورودی‌های ۱۴۰۳

🔹کلیه پذیرفته‌شدگان جدید الورود دانشگاه آزاد لازم است برای اخذ تاییدیه تحصیلی، به سامانه تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به نشانی emt.medu.ir مراجعه کنند.

🔹داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند، با مشخص کردن نظام آموزشی، سوابق تحصیلی و پرداخت هزینه ثبت‌نام، اقدام به دریافت کد پیگیری نموده و در نهایت کد پیگیری را به واحد دانشگاهی خود ارائه نمایند.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷راهنمای پرداخت شهریه، خدمات آموزشی و بیمه دانشجویان ورودی جدید مهرماه ۱۴۰۳

🔹دانشجویان ورودی جدید بعد از ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد می‌بایست هزینه شهریه را در پنل اصلی آموزشیار پرداخت کنید و سپس منتظر انجام انتخاب واحد گروهی توسط دانشگاه باشید.

🔹برای پرداخت شهریه، می‌توانید در منوی "مدیریت پرداخت‌ها"، تمام موارد مالی نظیر شهریه، اقساط، بیمه و خدمات آموزشی را مشاهده کنید. در این ویدئو، نحوه پرداخت شهریه از طریق این منو را مشاهده می‌کنید.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷تقویم آموزشیسال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ دانشگاه آزاد اسلامی

🔹🔹ترم مهر ۱۴۰۳

🔹ثبت‌نام و انتخاب واحد
۱ تا ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۳

🔹انتخاب واحد تکمیلی
۱۷ تا ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳

🔹شروع کلاس‌ها
۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳

🔹حذف و اضافه
۱ تا ۵ مهرماه ۱۴۰۳

🔹پایان کلاس‌ها
غیرپزشکی: ۶ دی‌ماه ۱۴۰۳
پزشکی: ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۳

🔹برگزاری امتحانات
غیرپزشکی: ۸ تا ۲۰ دی ۱۴۰۳
پزشکی: ۱۵ تا ۲۷ دی ۱۴۰۳

🔸🔸🔸انتخاب_واحد دانشجویان ورودی‌ جدید ترم مهر ۱۴۰۳ بعد از انجام ثبت مجوز انتخاب واحد در سامانه آموزشیار و پرداخت شهریه، توسط واحد دانشگاهی انجام می‌شود.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷شروع ثبت‌نام کنکور ارشد از ۲۲ مهر

🔸️ ثبت‌نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ از ۲۲ مهر امسال آغاز می‌شود. این آزمون در صبح و عصر دوم و صبح سوم اسفند برگزار می‌شود.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
#بازی_درمانی
#اختلالات_یادگیری

توی این پیچ کلی بازی و راهکار داره که مشکلات درسی رو براتون تبدیل به شکلات کرده☺️

⛔️دیگه نگران مشکلات یادگیری فرزندتون نباشید،اینجا مشکلات بصورت ریشه ای حل میشه

👈ایدی کانال ما در تلگرام
@moshkelatyadgiiy
👈ایدی پیچ اینستاگرام
@mohsen_shakaki20


https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
😍😍😍اینبار برای دانش آموزان و فرزندان دلبندتان😍😍😍
🔷🔷🔷جزئیات اعطای وام قرض‌الحسنه بانک مهر تامین شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۳

🔹مبلغ اعطای تسهیلات وام
مقطع کاردانی ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مقطع کارشناسی ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مقطع کارشناسی ارشد ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مقطع دکتری ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

🔸 ابتدا وارد سامانه آموزشیار شوید، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و لاگین کنید.

1⃣ مطابق تصویر فوق، وارد منوی "درخواست/ پیگیری تسهیلات" شده و طبقه‌بندی موضوع درخواست را بر روی گزینه "تسهیلات" قرار دهید.

2⃣ در مرحله بعد، موضوع درخواست خود را گزینه "درخواست تسهیلات شهریه - وام اعتباری بانک مهر" انتخاب کنید.

3⃣ در نهایت روی دکمه "ثبت" کلیک کنید. پس از تایید درخواست توسط مسئول صندوق رفاه واحد دانشگاهی، مبلغ وام در تراز مالی آموزشیار اعمال می‌شود.

🔹مدت بازپرداخت اقساط وام، برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ارشد ۲۴ ماهه و برای مقاطع کارشناسی و دکتری ۴۸ ماهه با نرخ ۴ درصد می‌باشد.

این وام به منظور پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد بوده و به حساب دانشگاه (آموزشیار) واریز می‌شود و یک بار در هر مقطع تحصیلی قابل دریافت خواهد بود.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷 آغاز ثبت‌ نام مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون مهرماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی (براساس سوابق تحصیلی)

لینک مشاهده نتایج
ssp.iau.ir

🔹پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته (بدون آزمون) دانشگاه آزاد می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۹ مهرماه، با مراجعه به سامانه پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی paziresh.iau.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

🔹 در صورت اعلام نتایج انتخاب رشته مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی پیوسته و ناپیوسته، جزئیات دقیق‌تر متعاقبا از طریق این کانال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷اطلاعیه آموزشیار ورودی۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳

🔹🔹دانشجویان ورودی_جدید مهرماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی، می‌بایست برای نهایی سازی فرآیند ثبت‌نام خود اقدامات زیر را انجام دهند :

1⃣ ابتدا وارد سامانه آموزشیار شوید، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و لاگین کنید.

۲ از طریق منوی "درخواست/مجوز"، زیرمنوی "ارسال/پیگیری درخواست دانشجو"، نسبت به ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر ۱۴۰۳ اقدام نمایید.

3⃣ در نهایت، در منوی مدیریت پرداخت‌ها، نسبت به پرداخت شهریه تعیین شده ترم مهر ۱۴۰۳ اقدام نمایید.

🔹پس از پرداخت شهریه و انجام انتخاب واحد توسط مسئول آموزش دانشکده، کلاس‌های درسی این دسته از دانشجویان آغاز می‌شود.

https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷نحوه مشاهده برگه انتخاب واحد در آموزشیار

🔹وارد سامانه آموزشیار شوید، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و لاگین کنید.

1️⃣ مطابق تصویر فوق، ابتدا وارد منوی "ثبت‌نام دروس دانشجو" شده و زیرمنوی "مشاهده آخرین وضعیت ثبت‌نام (ترم جاری)" را انتخاب نمایید.

2️⃣ در پایین صفحه و زیر جدول دروس ثبت‌نام شده، بر روی دکمه "چاپ برگه انتخاب واحد" کلیک کنید. (‌برای دانشجویانی که تسویه هستند، فعال است)

🔹در این برگه، مواردی نظیر دروس اخذ شده در انتخاب واحد و انتخاب واحد تکمیلی، حذف و اضافه، زمان و مکان برگزاری کلاس‌ها، زمان امتحان، تراز مالی، بدهی‌ها و پرداختی‌ها و ... قابل مشاهده است.


https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
🔷🔷🔷 سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانش آموختگان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد؛

🔹 سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانش آموختگان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی راه‌اندازی شد.

th.iau.ir/fa/news/2590


https://t.me/IAUAMOOZESHYAR
See more posts

View in Telegram

Telegram Channel